All I want for Christmas is you

06-12-2020

All I want for Christmas is you is een heerlijke verhalenbundel in kerstsfeer.

Tien kortverhalen brengen je in de kerststemming en de romantische toets zorgt ervoor dat de koude winterdagen een stukje warmer worden.

Met deze bundel heb je tien liefdevolle verhalen van tien fijne auteurs in handen!


Mijn mening over dit e-book:

Toen ik mij opgaf om dit e-book te recenseren wist ik wel dat kortverhalen niet zo mijn ding zijn, maar ik wou mezelf eens een beetje uit mijn comfortzone halen.  Het zal nog steeds niet mijn favoriet worden die kortverhalen maar begin ze toch leuker en leuker te vinden

Ik vond de 10 verhaaltjes goed in elkaar zitten en heb ik genoten van het lezen.  Het waren stuk voor stuk kleine pareltjes. Het ene verhaaltje is al beter dan het andere, maar ook dat is niet meer dan normaal, verschillende auteurs, verschillende stijlen, verschillende interpretaties van liefde, romantiek en Kerst vieren. 

Door dit e-book heb ik voor mij nieuwe auteurs leren kennen en ga ik zeker op zoek naar andere boeken van hen. En als ze nog geen andere boeken hebben uitgebracht hoop ik dat ze dit in de toekomst zeker gaan doen want ik ben er van overtuigd dat ze alle tien het potentieel hebben om meer dan alleen maar kortverhalen te schrijven.

Ik wil Victoria van Books & Butterflies bedanken om mij deze kans te geven en zal zeker deze e-book uitgeverij blijven volgen.  

Wil jij een beetje genieten van een romantische kerststemming, ga dan snel naar je locale boekhandel of www.uitgeverijbooksandbutterflies.be

Sigrid


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin