Blogtour Azerty van Sandra J. Paul

26-12-2019

Azerty

Niemand komt je redden.

Het boek is onderverdeeld in 4 grote blokken. In het eerste blok gaan we terug naar de zomer van 1995 en de ontvoering van Marijn. Daarna maken we een sprong in de tijd en komen we in 2019 terecht, blok 2 en 3 gaan dan over hoe de broers hun relatie eigenlijk nooit goed geweest is na de ontvoering, Marijn leeft teruggetrokken bijna als een kluizenaar en werkt als boekhouder, zijn vriendin Louise daarentegen is het compleet tegenovergestelde van hem maar woont toch bij hem.  Kris heeft na zijn bestseller ook de weg een beetje verloren en heeft zijn leven helemaal niet in de hand.  Nadat hun oudoom Oscar sterft grijpen de jongens deze kans om terug nader tot elkaar te wonen en verhuizen ze naar het kasteeltje dat ze erven. Toch gebeuren er na een tijdje rare dingen in het kasteel, staat Louise tussen de broers in, is er de huishoudster Micheline die duidelijk haar mening geeft en je zal het geweten hebben als ze je niet moet.  In deel 4 zit er weer meer spanning, Marijn gaat op onderzoek naar wat er in het kasteel allemaal gebeurt, zijn het spoken, is het George de rechterhand van Oscar, is het Louise of Micheline, en wat hebben Ellen de dochter van Micheline en Emma de journaliste met heel de situatie te maken?? Kom het te weten in deze spannende psychologische thriller.


In 2017 las ik Azerty voor de eerste keer, dus toen ik de kans kreeg om deel te nemen aan de blogtour van de vernieuwde Azerty heb ik die dan ook met twee handen gegrepen.  Bepaalde stukken kwamen echt wel terug tijdens het lezen, maar toch was het voor mij toch ook een onverwacht einde want wist toch niet zo goed meer hoe het allemaal in elkaar zat.  

De start van het boek was meteen spannend en ik zat dadelijk in het verhaal, in het midden ging het iets trager, maar toch wou ik steeds verder lezen want je voelde dat er iets ging gebeuren. Naar het einde toe werd de spanning weer groter en merkte je dat er naar een climax werd toegewerkt.  Ik heb in elk geval genoten van deze psychologische strijd tussen de personages en het onverwachte einde


Sigrid

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin