Blogtour Hell City van Joanne Carlton

11-04-2020
12/04
12/04

Hell City

De laatste halte.

4 dagen in een brandende stad met monsters en een hond.

Hoe overleef je in een brandende stad als je niet kan praten, monsters je aanvallen en je elke dag opnieuw moet beginnen?

Allie of zo denkt ze toch dat ze heet wordt wakker in een brandende kamer, als ze deze kamer ontvlucht komt ze in de straten van Hell City terecht en wat ze daar tegenkomt tart alle verbeelding.  Overleeft zij haar tijd in Hell City, geraakt ze weg uit deze hel of zit ze hier voor altijd opgesloten?  Wie heeft de monsters in de brandende kamer getekend?? Vindt ze deze kunstenaar terug??  Een antwoord op al de bovenstaande vragen vind je terug in deze prachtige YA novelle van Joanne Carlton

Wat ik vooral bijzonder vond aan dit boek is dat er geen enkele conversatie in voorkomt want Allie kan niet praten en Hond natuurlijk ook niet.  Ook vond ik de tekeningen die in elk hoofdstuk voorkomen gewoon schitterend.  En alles wat je op de cover ziet kom je in het boek ook terug tegen.


Het boek is zowel in het Nederlands als in het Engels uitgekomen.  Tot nu toe had ik de boeken van Joanne Carlton alleen maar in het Engels gelezen dit was voor mij dus de eerste keer dat ik iets van haar in het Nederlands las als je de boeken van haar alter ego Sandra J. Paul niet meerekent.

Hopelijk hebben jullie er net zoveel plezier aan als ik om dit boek te lezen


Sigrid

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin