Blogtour Mijn waarheid van Sandra J. Paul

29-11-2020

Korte inhoud:

Twee vrienden.
Een bruid die sterft.
Twee versies.
Eén onbetrouwbare verteller.

Wie geloof jij, Nathan of Elias? De lezer beslist zelf welke versie hij het eerst leest en gelooft, maar de echte waarheid zit verborgen in het midden.

Mijn mening:

Het concept van dit boek is bij mijn weten uniek, wat is de voor- of achterkant van het boek? Eigenlijk is dat er niet want het echte einde staat gewoon in het midden van het boek.  En met welk verhaal begin je? Nathan of Elias, dat mag je als lezer zelf kiezen. Ze vertellen beide het verhaal over Nathalie elk vanuit hun standpunt. Elias de harde advocaat en verloofde/echtgenoot van Nathalie en Nathan de fotograaf en neef van Elias..

Deze psychologische thriller heeft mij echt tot op het puntje van mijn stoel gebracht. Welk deel lees je als eerste? Ik ben begonnen met het deel van Nathan en daarna heb ik Elias zijn waarheid gelezen. Als je aan het einde van hun verhaal komt krijg je een aantal zwarte pagina's te zien waarachter de echte waarheid staat of hebben je die al gelezen?  Het was helemaal niet erg om hetzelfde verhaal twee keer te lezen want elk heeft natuurlijk zijn details en herinneringen aan de gebeurtenissen. Het is heel vlot geschreven waardoor je het boek moeilijk aan de kant kan leggen. Sandra J. Paul heeft ons weer kunnen verrassen met een meesterwerkje en toch ook weer iets anders dan we van haar gewoon zijn.

Ben jij nieuwsgierig naar dit boek? Ga dan snel naar je lokale boekhandel of naar de webshop van uitgeverij hamley books.

Sigrid

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin