Blogtour Night Thinker van Luna Van Roosen

19-03-2020
19/03
19/03

De waarheid zit verborgen in de schaduw.

Night Thinker is het vervolg op Day Dreamer en tevens ook het laatste deel.

In dit 2de deel lezen we verder hoe het gaat met Lora en de andere inwoners van het kasteel. Ontdekt ze het geheim van Bobby? Is ze in staat om de rozen te doen bloeien? Of komt ze nooit te weten wat haar rol is in dit sprookje? Ik weet het ondertussen, nu jullie nog. 

Het was weer genieten van een sprookjesachtig verhaal geschreven door Luna. Waar ik bij Day Dreamer met veel vragen bleef zitten zijn deze nu volledig ingelost en moet ik mij niet meer afvragen wat er in dit kasteel allemaal aan de hand is. Night Thinker is een super vervolg en je merkt dat Luna er hard aan gewerkt heeft om het een beetje volwassener te maken maar toch nog met de herkenbare sprookjes verwerkt in een verhaal volledig naar haar fantasie.  

Ik kijk alvast uit naar een volgend boek van deze jongedame.

Sigrid


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin