Blogtour Stille duisternis van Fenneke Zwaaneveld

20-12-2020

Korte inhoud:

Een mysterieus wolkendek verschijnt aan de hemel en hult de wereld in duisternis. De mensen in Vera's omgeving beginnen zich anders te gedragen. Nog even kan Vera genieten van wat ze het liefste doet: schilderen, het liefst bloemen. Maar die verwelken en de kleuren verdwijnen. En buiten dreigt gevaar.

De verandering in Vera's familie en vriendengroep eisen al haar aandacht op. Thuis lopen de dingen uit de hand, de wanhoop komt steeds dichterbij. En dan verschijnt de schim. Is er nog een weg terug naar het licht?

Mijn mening:

Ik vond het een leuk verhaal dat zeer vlot geschreven is. Wel had ik graag wat meer geweten over de duisternis en had van mij het paranormale meer naar voor mogen komen.  Wat ik wel goed beschreven vond was hoe Vera met bepaalde problemen omgaat. Met dit boek laat Fenneke zien dat als je positief in het leven staat en in jezelf gelooft dat de duisternis dan verdwijnt.  Ik zie veel potentieel in de vlotte schrijfstijl van Fenneke en kijk alvast uit naar meer van haar.

Wil jij weten hoe Vera en haar omgeving met de duisternis omgaan, ga dan snel naar je lokale boekhandel of naar de site van de uitgever.

Sigrid

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin