Blogtour Uitgekookt van Pat Craenbroek

21-09-2020

Twee jaar geleden las ik Uitgebroed van Pat en sinds toen kijk ik eigenlijk al uit naar haar tweede boek. Vind ik deze even goed als haar vorige?? Dat lees je hier onder.

In Uitgekookt volgen we openbaar aanklager Margaux Bakker die als ze aan een zaak begint zich er ook echt in vastbijt. Heeft haar zaak tegen een arts die een paar onvergeeflijke fouten heeft gemaakt en de jonge man die na een ongeval volledig verlamd in het ziekenhuis beland iets te maken met  een aantal bizarre moorden die het Leuvense parket onderzoekt.

Ik was na de proloog echt wel nieuwsgierig naar wie er in de auto zat en wie de man is die uit het huis aan de overkant komt.  Wat het met de arts en de verlamde man te maken heeft kom je pas later in het boek te weten.  Dus wil jij weten wat ik nu weet?? Dan zal je Uitgekookt moeten lezen.

Net als met Uitgebroed heb ik ook nu weer genoten van deze thriller die voor mij toch wel een psychologische thriller is, met veel extra's, onverwachte plotwendingen en een onverwacht einde.`

Sigrid

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin