Wintercode van Pen Stewart

16-05-2020

Al eeuwen wordt het machtsevenwicht tussen  het Paternaat en zijn bewoners en de oorspronkelijke rassen van Laersinwel bewaard door de Orde van de Winterkinderen.

Chloë Sol Ramsey staat op het punt om definitief toe te treden tot de Orde als het noodlot toeslaat.

Chloë moet vluchten en wordt hier in bijgestaan door haar voormalige geliefde en de laatste halflang van Laersinweld.

Niets is wat het lijkt. Het verleden van Chloës metgezellen haalt hen in. Kan Chloë de balans tussen de verschillende volkeren herstellen of wordt haar hele wereld vernietigd??

Het boek stond al een hele tijd in mijn kast te wachten om gelezen te worden. 

Het begin was even moeilijk met al die onbekende namen en de aparte jaartelling. Na hier aan gewend te zijn was het moeilijk om het boek weg te leggen en heb ik het in een paar leessessies uitgelezen. Ook vind je doorheen het boek illustraties die door de auteur zelf gemaakt zijn. Ik vind ze niet allemaal even mooi, maar ze horen echt bij het verhaal en maken het toch ook een beetje leuker. Nu vraag ik mij echt af waarom ik zo lang gewacht heb om het boek te lezen want ik vond het super.  Nu wachten op het vervolg want ben wel benieuwd wat er met Chloë en haar vrienden nog gaat gebeuren en of de Orde en het Paternaat in hun huidige vorm gaan blijven bestaan.

Sigrid

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin